هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

خانومی من تو هفته 21

1391/6/21 15:04
نویسنده : مامان عاشق
521 بازدید
اشتراک گذاری

شما چگونه تغییر میکنید؟ (والا من تا الان که همچین تغییر چشمگیری نکردمناراحت)

احتمالا شما اين روزها كاملا احساس آرامش مي كنيد. شكم شما هنوز خيلي بزرگ نشده است و بخش عمده دردها و عوارض اوليه حاملگي از بين رفته اند. هر وقت كه مي توانيد يكجا بنشينيد، لم دهيد و لذت ببريد. (من که همش خوابم و لذت میبرمخواب)

اكنون شما مستعد ابتلا به واريس هستيد؛ خصوصا اگر مادر شما هم به اين عارضه مبتلا باشد. (خداکنه من اینجوری نشمنگران)

 يك پياده روي سريع در طول روز نيز مي تواند با افزايش سرعت گردش خون به شما كمك كند.(من که حسابی تنبل شدم از اینجا تا خونه مامانی به زور میرمنیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 شهریور 91 14:57
وضعیت جنین در هفته21: از این هفته سرعت رشد جنین شروع به کم شدن می کند.قلب سریع تر طپش خواهد کرد،واندازه دست وپاها به تناسب خود خواهند رسید.