هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

بالاخره اومدن

1391/8/24 16:13
نویسنده : مامان عاشق
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر 7 ماهه من ماچ

ببخش مامانی که چند وقت نتونستم وبلاگت رو اپ کنم خجالت

اخه مامانی اینا بالاخره اومدن هورا و من همش اونجام و همش مهمون داری خنثی

خلاصه اینکه تازه امروز وقت کردم یه سر به وبلاگت بزنم

گل دختر من بالاخره چند روز پیش تخت و کمدت رسید و ما چیندیم تو اتاقت تشویق

و مامان تنبلت حالا حالا ها وقت میخواد تا اتاق نفسش رو تمیز و مرتب بچینه خجالت

راستی بگم از قسمت خوبه سفر مامانی اینااز خود راضی

یعنی سوغاتی ها................

مامانی برات یه چند دست لباس اورده که من خیلی خوشم اومد امیدوارم تو هم خوشت بیاد و

به شادی تنت کنیقلبقلب

سوغاتی ها رو میزارم ادامه مطلبچشمک

بلوز و شلوار و کلاه

لباس تابستونی

سر همی

تاپ شلوارک

پیرهن تابستونی

این یه بلوز دامن که عکس دامن زیر همین عکسه

دامن عکس بالایی

بلوز و شلوار

پیرهن

کاپشن

کش مو

تل مو . کش مو . کلیبس مو . کیف

کفش و جوراب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
24 آبان 91 23:11
کت شلوار و جلیغه احسن به این سلیقه
ناهید
25 آبان 91 8:00
خوش به حال مهراسا من اینا رو میبینم دلم میخواد دوباره بچه بشم
خاله ی آبنبات
25 آبان 91 14:54
چشمتون روشن چه همه سوغاتی خوش بحال مهراسا خانم مبارکش باشه