هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

یه پست یهویی

1391/5/6 18:04
نویسنده : مامان عاشق
495 بازدید
اشتراک گذاری

دلم خیلی گرفته مامانی تنهام  

بابات از صبح رفته ددر یه زنگ هم نزده احوال ما رو بپرسه

اینقدر دلم گرفته بود که داشتم تو نت میچرخیدم و مطالب تنهایی و دلتنگی میخوندمدل شکسته

یه دفعه................

یه اتفاق مهم رخ داد.............

همین جور که داشتم میخوندم دستم هم رو شکمم بود که یهو یه چیزی به شکمم لگد زد

میدونی این لگد یعنی چی؟

یعنی من دیگه تنها نیستم تو لحظه هایی که بابات نیست من عمرا احساس تنهایی کنم اخه مگه ادم با این تکون های تو میتونه تنها باشه؟چشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
6 مرداد 91 18:22
وای چه حس نازی
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:06
اخی عزیزز دلم خوش به حالتت
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:28
الهی فدات شممم من منم دوست دارم مامان شم االان نه ولی
نایسل خانم
10 مرداد 91 22:09
مرسی جیگرررررکم