هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

نوروز 93

1393/2/2 15:45
نویسنده : مامان عاشق
845 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر یه فرصتی پیدا شد بیام اینجاniniweblog.com

دو ماهه که نیومدم، تو این دو ماه کلی اتفاق افتاده ، هر چند همشو نمیشه گفت ، اما مهم ها رو بهت میگم

اوایل اسفند اوضاعم  خیلی خراب شد و کارم کشید به بیمارسان و کورتاژ واسه همین یه کمی ازت دور بودم

وقتی اومدم خونه دیگه ول کنم نبودی و بیشتر از قبل بهم وابسته شدی به حدی که دیگه غذا نمی خوردی

فقط و فقط شیرniniweblog.com

کم کم رسیدیم اخرای اسفند و خونه تکونی، در همه حال کمکم میدادینیشخند همش یه دستمال دستت میگرفتی به همجا میکشیدیniniweblog.com

امسال دومین عیدی بود که کنارمون بودی ،عید خوبی بود و شما هم حسابی شیطون

باباجون تو عید رفت کربلا و فردا میاد ١ ماهه که رفته و دلمون حسابی براش تنگیده

راستی دیروز هم روز مادر بود و من در دومین سال مادر بودن یه کادو خوشگل از طرف شما و بابا گرفتمniniweblog.com

قبل از ازدواجم وقتی روز مادر میشد و مامانم میگفت بهترین هدیه امروز برای من وجود شماست فکر میکردم

تعارف میکنه اما حالا که مادر شدم میفهمم واقعا وجودت و سلامتیت برای من بهترین هدیه استقلب

حالا بگم از کارای خودت:

همچنان عاشق اب و اب بازی و حمامniniweblog.com

قاتل ظرف و ظروف خونه، یعنی خسته ام کردی با این کارت همش تو اشپزخونه و تو کابینت

جدیدا میری در یخچال و باز میکنی و میشینی تو یخچال بعد هم در یخچال و میاری جلو که بسته بشهنیشخند

یه سری از کتاباتو که خوردی منم مجبور شدم از دم دستت بردارمزباننیشخند

اه یادم رفت قاتل انتن ADSL هم هستی چند روز پیش رفتی انتن رو کندی و اومدی در یخچال رو باز کردی و

انتن رو انداختی تو ظرف ماستniniweblog.com

اینم از دایره لغاتت:

ای لا : I LOVE YOU

اپ: اب یا هر چیز خوراکی

پَ پَ : شیر

اخ: اخ

بابا: بابا

منه منه: وقی یه چیزی میخواهی

عزی:عزیز

عییی:علی

ابو:الو

آبده: بده

تیه:کیه

واسه خودت کلی حرف میزنی اما من فقط همین ها رو میفهمم نیشخند

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (7)

یاسمن (مامان فرشته ها )
2 اردیبهشت 93 13:10
عزیزم هزار الله اکبر به هلیا خانوم چه بزرگ شدی عسلم ماشاء الله
ناهید
3 اردیبهشت 93 17:29
سلام گلم چه عجب بالاخره اومدی خانوم . دلمون تنگ شده بود بابا .هلیا چقدر بزرگ شده ماشالله . اسپند فراموش نشه . هم عیدتون مبارک و روزت مبارک . ایشالا همیشه تو عشق و آرامش زندگی کنین . هلیا جونمو ببوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان باران
4 اردیبهشت 93 9:30
عسيسم عشقم بزرگ شده خانوم کوچولو مامانش روزت مبارک خدا رو شکر حالت خوبه
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اردیبهشت 93 14:26
مامان حسام کوچولو
8 خرداد 93 16:26
اي جانم خوشمل خاله خوبي
مامان شاه نی نی
26 خرداد 93 14:15
سلام این روزها یه کم مشغله دارم . نتونستم زودتر بهتون سر بزنم . ممنون که به رزا سر زدین . امیدوارم نی نی گلتون صحیح و سلامت باشه . خیلی نازه ماشالله
جیران بخشنده
28 خرداد 93 11:12
دختر خوشگل و ناز قربون اون آی لا گفتنت