هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

کلی حرف نگفته

1391/5/15 12:25
نویسنده : مامان عاشق
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی بیگیلی ماچ

اوه مامانی کلی برات حرف دارم خجالت

 اول اینکه چند روز پیشا داشتم تو نت میچرخیدم یه مطلب جالب دیدم تعیین جنسیت بدون سونوگرافی

خلاصه رفتیم ببینیم چیه؟؟؟

یه سری جدول چینی بود و سوال های مختلف و چند تا چیز تجربی دیگه که با توجه به تمام این ها نی نی من دخمل شد niniweblog.com

اینو یادم رفت بهت بگم قرار شد اگه دخمل بشی اسمتو بزاریم " مهراسا " niniweblog.com

دوم اینکه جنابعالی الان تو هفته ١٦ هستی زبان تو دلم حست میکنم قلب

 

سوم اینکه من چیکار کنم از دست این بابات کلافه

دیشب با یه اکیپ رفتیم شهر بازی همه سوار همه ی وسیله ها شدن اما من فقط نیگاشون کردم خنثی

بعد اخر دفعه که همه میخواستیم سوار قایق بشیم بابات نزاش من سوار شم niniweblog.com

منم گفتم حالا که نمیزاری من سوار شم خودتم حق نداری سوار شی niniweblog.com

اما اون مثه ادم های منافق رفت سوار شد دل شکسته

وقتی هم پایین شد من گفتم دارم برات زباننیشخند

بعد وقتی که تو ماشین بودیم و داشتیم برمیگشتیم همچین رانندگی میکرد انگار هیچ دست اندزی تو خیابون نیست  niniweblog.com

منم زدم به دعوا گفتم تکون های این ماشین بیشتر از قایق نباشه کمتر هم نیست که نزاشتی من سوار شم niniweblog.com

خلاصه مامی ته دلم خنک شد نیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زيبا
15 مرداد 91 14:56
اي بابا منم دلم پره از اين حرفا تازه فكر ميكني زايمان كني بهتر ميشه نه بابا تازه بايد به جاي تفريح بشيني بچه داري ولي اكشال نداره وقتي ني ني برات بخنده همه يادت ميره و مي ارزه به به تمام دنيا به اميد خدا دنيا بياد ميفهمي

مرسییی عشیشم. انشاا...