هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

خاطرات دیشب

1391/5/25 16:46
نویسنده : مامان عاشق
466 بازدید
اشتراک گذاری

سیلام نفس مامان

چطوری خانم/ اقا؟

مامانی کلی برات حرف دارم نیشخند

من هنوز 5 ماه تا زمان به دنیا اومدن تو وقت دارم اما از همین الان تو استرس زایمانم نیشخند

دیشب داشتم به مامانی (مامان من) میگفتم وای نمیشه وقت زایمان که رسید دست بکنی تو گلوت نی نی رو بالا بیاریاسترسنیشخند

همین حرفو که زدم مامانی غش کرد از خندهقهقهه بهم گفت خدا عقلت بده قهقهه

بالاخره این حرف ها که تموم شد بهش گفتم لباس های بچگی هامو بیاره

از من فقط یکی از لباس هامو نگه داشته بود ناراحت اما از لباس های خاله یه 3.4 دستی نگه داشته بود

بعد یه پتو کاموایی بهم داده میگه این هنوز استفاده نشدهتعجب

وقتی از تو پلاستیک درش اوردم یه کمی ازش کدر شده بود به مامانی گفتم تو که گفتی این استفاده نشده

گفت: الان 23 ساله اینجا هست هرچی هم قبلش تو مغازه بوده میخوای رنگش عوض نشه؟خنده

بعدش گفت بیا همین پتو باشه واسه بچت

من وقتی مامانی این حرفو زد

مامانی وقتی منو دید قهقههقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه
27 مرداد 91 16:58
سلام
وبلاگ خوبی داری
منم کرمونی هستم
نی نی من 2 ماهه هسته