هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

دلتنگی

1391/6/26 0:00
نویسنده : مامان عاشق
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم طلاniniweblog.com

حال و حوالت چطوله؟ خوفی مامی؟ جات راحته؟ اذیت که نیستی؟چشمک

اوه مادری جونم برات بگه که روزای سخت من داره شروع میشه و منم با این سختی ها میجنگمniniweblog.com

اره دیگه برای داشتن گل دخترم با همه ی نا ملایمت ها میجنگم چی خیال کردی؟؟چشمک

حالا دیگه بزرگ شدی و کل رحم منو اشغال کردینیشخند

واسه همین به معده ام خیلی فشار میاد وقتی غذا میخورم از بس به معده ام فشار میاد قفسه سینم

درد میگیره و تا تو قلبم تیر میکشه دل شکسته

دیگه بعد از غذا باید به زحمت نفس بکشماوه

حرارت بدنم هم که از دیروز 3 برابر شده دارم میمیرمniniweblog.com

امشب داشتم یه کم اذیتت میکردم تو هم همچین خوشگل واسم تکون میخوردیniniweblog.comماچ

راستی دیشب اولین کتک رو از بابا خوردیniniweblog.com

اخه میدونی چیه؟ بابایی خوابش خیلی سنگینه نیشخند نصف شب اومد بالش رو از اونورش بیاره این طرف

.....

ناگهان بالشت رو محکم کوبوند تو شکم من استرس

و منم همniniweblog.com یه جیغ بنفش کشیدم. اما بابا جونتون همچنان در خواب بودنیشخند

امروز که بهش میگفتم یادش نمیومد.نگران

دخملی 15 یا 16 روز دیگه مامانی اینا میرن مکه و من حسابی تنها میشمniniweblog.com

اخه ما هر روز همدیگرو میبینیم و من واسه نهار و شام اونجام. وقتی فکرشو میکم که قراره 1 ماه

نبینمشون خیل دلم میگیرهناراحت

واسم دعا کن مادری. مامانت خیلی دل نازکه اصلا طاقت ندارم.

الان ساعت 00:00 نیمه شب (بهش میگن صفر عاشقیچشمک)

من دیگه برم.

عاشقتممممممممممممممقلبقلبماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاه نی نی
26 شهریور 91 11:21
امیدوارم بارداریت با سلامتی توام باشه . برای من دعا کن این روزها اوضاعم خیلی خرابه .
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 شهریور 91 3:44
انشالله به سلامتی برن وبرگردن شما هم تو فکر اوووووووووون همه سوغاتی بر خودت و نی نی ت باش روزای سخت می گذرن من حاضرم بیام تو تحمل این روزا و گرفتن سوغااااااااااتی شریکت بشم.غصه ناهار و شامم نخور خدا بزرگه.