هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

درد دل

1391/7/1 10:59
نویسنده : مامان عاشق
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانمniniweblog.com

خوبی خانمی؟ در چه حالی؟ چشمک

این روزا من و مامانی در تکاپوی خرید سیسمونی (یا به قول من سیمسونینیشخند) برای گل دختریمniniweblog.com

عکس هاشو تو یه پست جدا برات میزارمniniweblog.com

تو میدونی چقدر من و به خودت وابسته کردی مامان؟niniweblog.com

با این ورجه وروجه کردن هات داری روز به روز من و عاشقتر میکنیniniweblog.com

تازگی ها وقتی به این فکر میکنم که یه لحظه پیشم نباشی اشکام میریزهniniweblog.com

اصلا نمیتونم به عروس کردنت فکر کنم نگران

اخه این چه حسیه که من دارم؟؟؟؟؟niniweblog.com

راستی مامانی اینا دارن ساکشون رو میبندن . منم کم مونده کنار ساک بسته شده گریه کنمniniweblog.com

خبر نداری مامانی این روزا اینقدر قربون صدقت میرهniniweblog.com

همش بهم میگه تا من میرم و میام به این بچه گشنگی (گرسنگینیشخند) ندی خوب تقویت کنی خودت رو و از این حرفا...niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
1 مهر 91 11:08
وای مسافرت رفتن مامانا خلی بده من دق میکنم وقتی میرنن کلافه میشم سیمسونی تو ایشالا خریدی دخملی به خوشی استفاده کنه گلممم خوب من دیگه زیادی چاق شدم راست میگن