هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

تولد بابایی

1391/8/1 7:59
نویسنده : مامان عاشق
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم م

دخملی امروز تولد بابایی هستش هورا بابایی یه سال پیر تر شد نیشخند

کلی براش سورپرایز دارم از خود راضی

اول کیک تولدشه که از طرف جنابعالی سفارش دادم چشمک گفتم روش بنویسن " بابایی تولدت مبارک "

بعدی کادو تولدشه که یکی از طرف تو یکی هم از طرف خودم خجالت

از طرف تو میخوام لبخندتو بهش هدیه کنم niniweblog.com 

اخه دیشب رفته بودم دکتر اونم سونوم کرد فیلمشم بهم داد (ذوق مرگ مژه)

الهی مامان فدات بشه داشتی برام لبخند میزدی ماچقلبماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ناهید
1 آبان 91 9:38
جشن خونوادیگیتون مبارک مامانیییییی الهی 120 سال کنار هم جشن بگیرین
مامان شیوا
1 آبان 91 14:16
خوش به حال مهراسا که باباش آبانیه.آخه آبانیا خیلیییی خوبن مثل من که آبانیم یک دنیا شادی براتون آرزو می کنم
فاطمه قنبری
1 آبان 91 21:22
مبارک باشه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 آبان 91 12:21
گل دختر تولد باباییت مبارک.به سال دیگه فکر کن که توی این روز تو هم پیششونی انشالله.
مامانش
2 آبان 91 13:24
سلام عزیزم دقیقا همینطوره که گفتی . خیلی ممنونم که اومدی پیشم . انشالله به سلامتی این دوران رو بگذرونی و به سلامتی مهرساجون رو بغل بگیری .