هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

دلهره زایمان

1391/8/4 11:33
نویسنده : مامان عاشق
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهر مامان ماچ

خوبی نفسم؟ حال و روزت چطوره؟ به نظر میاد خوب باشه چشمک اخه شکم منو کج و کوله کردی تو با این ورجه وروجه کردناتبغلماچقلب

خانوم گل من امروز وارد هفته 28 شدی خیلی به اخر راه نموندههورا

اما من ...................

از قبل از اینکه حامله بشم همش به فکر زایمان طبیعی بودم (مامان شجاعنیشخند)

همه از زایمان طبیعی میترسن اما من از سزارین خنثی

حالا هم این حرف ها به کنار....

این منابع امید اطرافیان خجالتمون دادهاوه

همه به جای اینکه تشویقم کنم به زایمان طبیعی منو بیشتر میترسونند (فک و فامیله داریم؟؟!!نیشخند)

 تنها کسی که منو تشویق به زایمان طبیعی میکنه مامانیه با اینکه خودش سزارین شدهقلب

بقیه میگن سزارین بهتره کمتر درد میکشی و از این حرفا...نگران

اما هیچ کس نمیدونه دردی که من سر اپاندیس و لاپاراتمی کشیدم کم از سزارین نبود استرس

اوفففففف یادم میاد 14 تا بخیه تا 10 روز راه نمیتونستم برمناراحت

عین پیرزن ها با کمر دولا راه میرفتمنیشخند

ولی به هر حال من زایمان طبیعی رو ترجیح میدم و همش دعا میکنم زایمانم طبیعی باشه تشویقتشویق

تو هم برا مامانی دعا کن

با همه این حرفا

خدا کوچیکتم هر کار خواستی باهام بکننیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرناز
4 آبان 91 11:44
سلام عزیزم خیلی خوبه که دوست داری زایمانت طبیعی باشه خیلی بهتره جالبه عنوان وبلاگت یه خورده شبیه وبلاگ منه با ما هم سر بزن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
4 آبان 91 14:15
من به خاطر زایمان سختی که داشتم خاطره خوبی از زایمان طبیعی ندارم که تشویقت کنم به این کار. اما در حالت طبیعی دکترا زایمان طبیعی رو بیشتر تجویز میکنن چون عوارضش کمتره. اما اینو از من به یاد داشته باش یاد خدا موقع زایمان ،اون موقع که درد میکشی خیییییییلی آرومت میکنه.حتما امتحان کن.
شاه نی نی
6 آبان 91 11:47
منم طبیعی رو ترجیح میدم اما چون دکترای ایران پولکی شدند و بالا سر آدم نمیان سزارین و ترجیح میدم . راستی تو بخیه داری میتونی طبیعی زایمان کنی ؟ از دکترت بپرس.
نغمه بانو، مامان جیگولی جون
8 آبان 91 9:23
سلام. خیلی خوشحال شدم که تصمیمت برای زایمان طبیعیه. من هم دلم میخواد بتونم زایمان طبیعی داشته باشم. خیلی بهتره. اما یه کم میترسم. امیدوارم خدا بهمون کمک کنه و بتونیم یه زایمان آروم رو پشت سر بگذاریم و نی نی هامون هم صحیح و سالم به دنیا بیان.
ناهید
9 آبان 91 13:54
جمع جمع مامانیا ست من حرفی برای گفتن ندارم ولی مامانی برات آرزو میکنم که به راحتی دختر کوچولوتو به دنیا بیاری
خاله ی آبنبات
14 آبان 91 21:20
انشالله هرچی خیر باشه پیش بیاد امیدوارم زایمان طبیعی و البته راحت داشته باشید