هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

و اینک ماه اخر......

1391/10/3 14:16
نویسنده : مامان عاشق
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم niniweblog.com

بالاخره ماه اخر رسید و من به اصطلاح پا به ماه شدم مخجالت

این روزها حرکتت هات فرق کرده الان بیشتر خودتو یه جا جمع میکنی و کمتر لگد میزنیniniweblog.com

اخه دیگه حسابی جات تنگه مامانیniniweblog.com

از روزی که وارد ماه نه شدم یه کمی درد دارم و همش بیحالم niniweblog.com فشارم هم که خیلی افت کردهniniweblog.com

خواب شبم مختل شده و حسابی احساس سنگینی میکنم SmileyCentral.com

خلاصه اینکه کم کم دارم مادر میشمniniweblog.comچشمک

دیگه اینکه این روزها حسابی مشغول خرید کردن واسه تو گل دختریم قلب و منم مشغول چیدن اتاقتniniweblog.com

نمیدونم کی به دنیا میایی اما اینو میدونم که با تمام سختی هایی که دارم یه زمانی دلم برای این روزا تنگ میشه

برای به سختی خواب رفتن هاخواب

برای لگد های محکمت

برای سکسکه های نازت

برای این هیکل بد شکل خودمنیشخند

برای دنیا دو نفریمونقلبماچ

هنوز باور نمیکنم مادر شدم انگار همه چیز برام مثه خوابهniniweblog.com

از یه طرف دوست دارم هر چه زودتر بیایی تو بغلمniniweblog.com

از طرفی هم از به دنیا اومدنت میترسم

میترسم نتونم مادر خوبی باشم و از عهده این مسولیت سنگین بر نیام و از خیلی چیزای دیگه...

ولی با همه ی این حرف ها دلتنگ دیدارتم

دلتنگ اون لحظه که درد هام شروع میشه و نوید اومدنته

دلتنگ لحظه ای که تو رو میزارن روی سینه ام و من برا اولین بار میبینمت

دلتنگم.....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماني مسافر كوچولو
3 دی 91 15:30
سلام ماماني
اميدوارم اين روزا هم به سلامتي بگذره ني ني خوشگل بياد اين طور كه نوشتي طبيعي زايمان ميكني خوبه به سلامتي
راستي شما خودكرمان زندگي ميكنيد؟


سلام ممنونم
اوهوم خود کرمانیم
شاه نی نی
3 دی 91 16:04
وای چقدر با احساس نوشتی. دل منم خواست زودتر نه ماهه شم . امیدوارم به سلامتی بیاد بغلت .
مامان شیوا
3 دی 91 20:23
به سلامتی تو هم پا به ماه شدی این ماه آخر با ماههای قبل خیلی فرق داره...انشالله که به سلامتی دوران بارداریتو تموم کنی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
4 دی 91 0:57
انشالله به آرزوهات می رسی این روزها که می گی خیلی دور نیست اما یه نصیحت: از زندگی دو نفرتون تا می تونی لذت ببر . چون دیگه داره روزای آخرو طی می کنه .
به امید اینکه عکس نی نی تو به زودی توی وبش ببینم البته قبلش عکسای سیسمونی شو بزار


چشم حتما
مهسا
4 دی 91 16:13
سلام
من مامان نورا هستم واست آرزو میکنم که به سلامتی لحظه های آخر انتظارت به پایان برسه واون کوچولوی نازت رو در آغوش بگیری. خیلی زیباست مامان عاشق



سلام. ممنونم عزیزم
مامان ماني مسافر كوچولو
10 دی 91 21:07
سلام سيسموني ني ني واسم باز نميشه
ولي اشكال نداره مبارك باشه


إإإإإإإإإ؟ اخه چرا؟؟؟!!!