هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

پایان انتظار

1391/11/8 14:49
نویسنده : مامان عاشق
429 بازدید
اشتراک گذاری

سپاس خدایی را که مصلحت بنده اش را بهتر میداند.

سلام دلبرکم قلب

تا امروز که حداکثر تاریخ بود صبر کردیم اما نیومدی گل دخترمتفکر

صبح رفتم پیش دکی اونم گفت حالا که به پای خودش نمیاد به زور میاریمشنیشخند

و در نتیجه قرار شد بنده فردا برم بیمارستان برا سزاریننگران

تا حالا همش اصرار به زایمان طبیعی دشتم اما الان میگم خدا هر چی تو بخوای

شاید زایمان طبیعی برا من و بچم خطر داره

و حالا با تمام ترسی که از سزارین و اتاق عمل داشتم دارم به استقبالش میرمبغل

فردا این موقع تو بغلمی. ایشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عطیه
9 بهمن 91 7:47
سلام ان شا الله به سلامتی نی نی نازت بدنیا بیاد خدا هر دو تا تون رو حفظ کنه
مامان ساینا
9 بهمن 91 12:14
مبارک خانم مبارکزود عکسشو بزارببینیم
نسیم
9 بهمن 91 19:40
عزییییییزم چقدر خوشحال شدم یعنی الان نینی دنیا اومده؟ زودتر بیا خبر بده منتظرم عکس نینی گلتو ببینم
دخترعمه آراد و آیسا
10 بهمن 91 11:16
مامانی از اونجایی که آپ کردنت دیر شده معلومه که هلیا جون به دنیا اومده قدمش مبارک باشه عزیزم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 1:08
پس کجایی هلیای من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتظار عکسای خوشگلت و میکشم
ناهید
11 بهمن 91 14:21
منتظر عکس هلیا جونیم مامانی
نونوش
11 بهمن 91 19:03
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 بهمن 91 1:28
کجایییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان درسا
12 بهمن 91 19:33
سلامممممم تبریک میگم.خوش قدم باشه دختر گلت.منتظر عکساشیم.
مانلی مادر باران
13 اسفند 91 15:20
مبارک باشه برای منم همین اتفاق افتاد با اینکه دوست داشتم طبیعی باشه زایمانم مجبور شدم سزارین کنم ولی ارزشش رو داشت دخترم سالم به دنیا اومد . خوش قدم باشه براتون دختر نازیه