هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

اولین پست سال 92

1392/1/20 12:13
نویسنده : مامان عاشق
479 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات این پست رو میزارم ٧٠ روز از بودنت کنار ما میگذرهniniweblog.comو توی این ٧٠ روز به اندازه ٧٠ سال خاطره دارمniniweblog.com

حالا بریم سر این خاطرات:

اولین معجزه ای که از چهل روزگیت دیدم این بود که از اون شب به بعد راحت میخوابی و میزاری من شب ها یه ٣.٤ ساعتی بخوابم niniweblog.com

حالا دیگه به قشنگی من و بابا رو میشناسی و وقتی باهات حرف میزنیم تو هم به زبون خودت با ما حرف میزنیniniweblog.com

از ١٠٠% مواقع ٨٠% باید گولزنک تو دهنت باشه در غیر این صورت سر و صدا میدی نیشخند جالبیش ایناست اگه از دهنت بیا بیرون حتی اگه خواب هم باشی با چشم بسته و دهن باز دنبالش میگردی.

حالا خاطرات عید:

اولین عید ٣ نفری niniweblog.com

بالاخره روز عید باباجون دخترمو بوس کرد. (اخه باباجون نی نی کوچولو هارو بوس نمیکنه.مامانی میگه حتی من که بچش بودم تا ٤.٥ ماهگی بوس نکرده)نیشخند

١هفته از عید گذشته بود که من و جنابعالی سرما خوردیمniniweblog.com

همچین که سرما خوردگیت خوب شد واکسن ٢ ماهگی زدی و خیلی اذیت شدیniniweblog.com

و اخرین رخداد مهم اینکه جناب اقای پدر  تکمیل ظرفیت قبول شد و رفت تهران برا ثبت نامniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسام كوچولو
20 فروردین 92 14:47