هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

نظرات (12)

شیما مامان شاهین کوچولو
6 آذر 92 22:50
عزییییییییییییزم چه دخمل شیطونی خاله جون چقدر ماشاله پرانرژی هستی خدا حفظش کنههههه
مامان حسام كوچولو
6 آذر 92 23:40
خوشگل من معلوم شد كه مامان راست مي گه حسابي شيطون شدي . اما گلم يه فرصتايي بهش بده تا بياد وبلاگت و از تو برامون بگه و عكس بزاره تا ما اين قدر دلمون برات تنگ نشه
ناهید
7 آذر 92 10:34
سلام عزیزززززززززززززززززززززززم به به چه عجب بالاخره اومدین خانم ستاره سهیل . چقدر این هلیا عسل شده . خیلی بزرگ شده ها . از طرف من کلی ببوسش مامانی عاشق .رمز رو هم برات خصوصی گذاشتم
مامان عاشق
پاسخ
چشم حتما
مهسا مامان نورا
7 آذر 92 11:35
ای جونم چکل خاله رو چه ناز شدهفدای شیطنتهات شو شو لوی من ماه شدی به خدا
شاه نی نی
7 آذر 92 15:53
هزار ماشاله چه بارفیکسی هم میزنه
مهسا مامان نورا
9 آذر 92 12:45
دخترمون ورزشکاره ها
مامان عاشق
پاسخ
اره
مامان ساینا
9 آذر 92 17:30
به به چه عجب فکر کردم دیگه نمیای.ماشالله چقدر شیطون شده واقعا توی لباس سقا ناز شده چشمم کف پاش چرا کچلش کردین عین تربچه شدهعوضش حسابی مو در میاره
مامان عاشق
پاسخ
ایشالا یه مویی در بیاره
جیران بخشنده
10 آذر 92 20:17
ای جان قربونت بشم چه قدر بزرگ شدی
مامان ارمیتا
12 آذر 92 9:12
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
شاه نی نی
27 آذر 92 17:41
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی از طرف رزا
یاسمن ( مامان فرشته ها )
29 آذر 92 15:10
اه کچل کردی خوشگل شدی موهات هم قوی میشه هلیا طلا