هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

هفته های اتنظار

1391/8/27 22:51
نویسنده : مامان عاشق
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترمniniweblog.com

سلام نفسمniniweblog.com

حال و احوالت چوره عشق مامان؟niniweblog.com

بالاخره هفته های انتظارمون تک رقمی شدniniweblog.comحالا فقط  هفته مانده

این روز ها همش دارم به سال دیگه همین موقع فکر میکنم

به وقتی که کنارمیniniweblog.com

واییییییییییییییی که چقدر شیرینه niniweblog.comniniweblog.com

امروز اخرین روز از هفت ماهگیته عسلم فردا وارد 8 ماهگی میشیniniweblog.com

از دیشب شکمم وحشتناک شروع به خارش کردهniniweblog.com امشب به بابا گفتم شکمم داره کم کم پاره میشه

اینقدر بهم خندیدقهقهه

خو مگه دروغ میگم؟؟؟!!!چشمکنیشخند

بقیه حرفام باشه تو پست بعدینیشخندبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
28 آبان 91 10:36
مواظب باش اصلا شکمت رو نخارونی منم همین ار رو کردم شکمم اصلا ترک نداره


چشممممممممممممم
ناهید
29 آبان 91 14:19
وووووووووووووویییییییییی مهراسا کی میشه بیای


همینو بگووووووووو
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
29 آبان 91 14:59
منم همش به سال بعد فکر می کردم حتی بعد از به دنیا اومدنش باز همش می گفتم سال دیگه این موقع راه می ره... سال دیگه این موقع حرف می زنه... سال دیگه ....... روزای شیرینی در انتظارتونه ایشالله
مامان آرشیدا قند عسل
30 آبان 91 8:29
سلام امیدوارم نی نیتون صحیح و سالم بیاد تو بغلتون