هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

رشد نکردی!!!!!

1391/9/9 8:41
نویسنده : مامان عاشق
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه شب های من شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

حال و احوالت چطوره خانومم؟ جات خوبه؟ کم و کسری نداری؟

دوشنبه رفته بودم پیش دکی بهم گفت دخترت نسبت به دو هفته پیش رشدی نکرده نگران

خشکم زده بود با اینکه خودم توی این دو هفته 1.5 کیلو وزن اضافه کرده بودم اما تو هیچی رشد نکردیاسترس

اخه چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! 7777

دکی کلی برام قرص تقویتی نوشت و گفت دو هفته دیگه سونوت میکنم ببینم اوضاع در چه حاله؟

خلاصه امیدوارم خوب رشد کنی 63

تا اینجای حاملگی در کل دختر خیلی خوبی بودی و منو خیلی اذیت نکردی

پس خواهشا مابقیه حاملگی هم دختر خوبی باش و خوب رشد کن Bia InjaBia InjaBia Inja

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهید
9 آذر 91 9:51
خاله نمیخواد از همین الان رژیم بگیری بزار بزرگ شی بعد. مامانی نگران نباش ایشالا همه چی خوب پیش میره


ایشالا
خاله ی آبنبات
11 آذر 91 20:01
ایشالله که مشکلی نباشه و همه چی خوب پیش بره


ایشالا
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 0:38
حتما که نباید همیشه رشد کنه احتمالا تحرک خودت زیاد بوده


من که همش بی تحرکم