هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

روز های آخر

1391/10/17 20:51
نویسنده : مامان عاشق
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمniniweblog.com

در چه حالی مامان جان؟ خوب واسه خودت اون تو داری وول میخوری وروجکniniweblog.com

به عرض دختر گلم برسونم که جنابعالی الان تو هفته 38 هستی خیلی به دیدارمون نمونده

تقریبا بیست روز دیگه تو بغلمیniniweblog.com

جونم برات بگه از این روزا:

حسابی احساس سنگینی میکنم و نفسم حسابی تنگ میشه

بعضی شب ها خواب های پریشون میبینمniniweblog.com

افتادم به جون خونه حسابی خونه تکونی دارمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ماه درد زیاد دارم و همش کمر دردم ناراحت

مامانی اجیل و قهوه هامون رو اماده کرده و منتظر اومدنته نیشخند

دکی رفته مرخصی و تا اخر دی نیست پس لطفا هوای اومدن به سرت نزه عزیزمniniweblog.com

یه چند روزه حالت افسرگی پیدا کردم .نمیدونم چرا؟؟؟!!!!niniweblog.com

 خلاصه اینم از خبرهای این روزهای گذشته.

هرچی به روزهای اخر نزدیک میشم یه ترسی تو دلم میادنگران

ترس از مسؤلیت مادر شدن

از یه طرف هم دلم میخواد زود این روزها بگذره و بیایی تو بغلمniniweblog.com

پی نوشت: فقط بخون مامان به شیوه نوشتنم توجه نکن، هرچی به ذهنم اومد نوشتم اصلا دقت نکردمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ی آبنبات
19 دی 91 0:05
ایشالله به سلامتی این روزا هم میگذره
ما هم منتظریم زودتر صورت ماه مهراسا خانم رو ببینیم


این انتظار منو پیر کرد
مامان ماني مسافر كوچولو
20 دی 91 16:15
سلام ماماني اين دلهره ها عاديه سعس كن خودتو مشغول كني و فقط به ني ني وخنده هاش ودلبريهاش فك كني
مهسا مامان نورا
21 دی 91 11:59
انشا اله به سلامتی فارغ بشی ما که بی صبرانه منتظر خبر های خوب وعکسهای زیبای کوچولوی نازت هستیم امیدوارم هردو سالم باشین.
مامان سحر
28 دی 91 18:06
سلام مامان آینده ما از شما بیشتر منتظریم ها پس چی شد این نی نی خانوم؟ممنون به من امید می دین


سلام، لطف داری خانومی