هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

لحظه دیدار نزدیک است

1391/10/23 21:11
نویسنده : مامان عاشق
497 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام ، مستم

باز میلرزد دلم ، دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم....

امروز ظهر درد شدیدی اومد سراغم ، تو اوج درد یه حس خاصی داشتم

هم خوشحال بودم هم ناراحت

هم درد میکشیدم هم لذت میبردم

هم میخندیدم هم اشک میریختم

هم دلم میخواست این درد حقیقی زایمان باشه

هم دوست داشتم یه هفته صبر کنی بعد به دنیا بیایی نیشخند

اخه هنوز کلی از کارام مونده مامانی ناراحت

تازه فردا قراره یکی بیاد بقیه کارای خونه رو انجام بده

پس فردا تازه وقت ارایشگاه دارمنیشخند

شنبه اینده نوبت دکتر دارم

و مهمتر از همه اینکه هنوز دکتر مرخصیه ناراحت

تو که این همه صبر کردی خوشگلم یه هفته دیگه هم صبر کن نیشخند

هر چند برای دیدنت بی تابمخجالت

باباتم که واسه خودش یه پا دکتر شده نیشخند فقط کافیه درد من شروع بشه

میاد دست میزنه به شکم من میگه الان بچه منبسط شده (منظورش همون انقباضات زایمانه)خنده

خلاصه باید باشی ببینینیشخند حالا ایشالا وقتی به دنیا اومدی میبینی چشمک

ماشالا این روز های اخر هم حسابی زدی شکم منو داغون کردی شیطون بلاماچ

بعضی وقتا همچین لگد میزنی یا خودتو کش و قوس میدی که جیغم میره هوا خجالت

می بوسیمت دوتایی niniweblog.com

من و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فرناز خاله آرسن
23 دی 91 21:30
سلام مرسی خانومی چشات ناز میبینه ایشالله نی نی شما هم به دنیا اومد لباسهای ناش رو بپوشه تا امان مهربونش ازش عکسهای ناز بگیره


سلام
ایشالااااااااااااااا
مامان ماني مسافر كوچولو
23 دی 91 21:30
سلام ماماني
ني ني هم جاش تنگ شده دوست داره زودتر مامان باباش ببينه زودتر كاراتو انجام بده يهو ديدي زودتر اومد ني ني من كه يك روز زودتر اومد


سلام
ای داد بر من پس باید عجله کنم
مامان ساینا
24 دی 91 18:50
دست بجونبون خواهر یه هو دیدی دردت شروع شد دختر زودتر میاد هاااا


چشم
دعا کن دکی زود بیاد از مرخصی
نسیم
24 دی 91 22:50
کش و قوسو خوب اومدی درکت میکنم
وای منم همش حس میکنم نینی زودتر میاد..خدا کنه همه نینیا سر موقع دنیا بیان


آمیننننننننننن
مامان شیوا
26 دی 91 12:44
مثل اینکه واقعا لحظه دیدار نزدیک است...
تا میتونی استراحت کن و از سکوت خونه لذت ببر که روزای سختی در پیش است...


حتماااا
خاله ی آبنبات (عاشق باران )
26 دی 91 17:28
ایشالله که به موقع و به سلامتی به دنیا بیاد
ولی کلی خندیدم از این جمله "الان بچه منبسط شده"
خوش بحالتون به لحظه ی دیدار دارین نزدیک میشین



ایشالا شما هم کم کم نزدیک میشین
مامان مهرزاد جان
27 دی 91 10:33
سلام خانمی دیگه باید آماده بشی ان شاله برای دیدن روی ماهش
اسمش خیلی زیباست خودشم حتما زیباست
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



ممنون عزیزم
مامان درسا
28 دی 91 1:06
سلام خانمی چه خبر نی نی اومد؟خیلی دوست دارم ببینمش.عکساشو زود بذار.


سلام خانم
نه بابا دختر ما کلی ناز داره به این زودی ها نمیخواد بیاد
ناهید
28 دی 91 9:22
وای خداجون چه حالی میده وقتی یه نی نی میخواد به دنیا بیاد خاله منتظرتیم زودی بیا دوست داریم زودتر عکساتو ببینیم
مهسا مامان نورا
28 دی 91 12:34
وای خیلی این لحظه ها واسه یه مادر کند میره انشاله هرچه زودتر نی نی تو در آغوش بگیری احساس تو درک میکنم مهربونم و ممنون از اینکه به ما سر میزنی دوستم
مامان ماني مسافر كوچولو
28 دی 91 21:58
سلام ني ني ااومده
كجايي؟


سلام، نچچچ
هنوز نیومده
مامان ماني مسافر كوچولو
29 دی 91 15:17
منتطريم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:21
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید