هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

در انتظار درد

1391/11/2 16:52
نویسنده : مامان عاشق
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقی ماچ

نمیخوای بیایی؟؟؟ بابا مردم از چشم انتظاری ناراحت

یه دو سه روزی هست همش دارم ورزش میکنم که زودتر و راحتتر بیایی چشمکنیشخند

از درد و این حرف ها هم که اصلا خبری نیست متفکر

فقط یه کم دیشب کمر درد و دل درد بودم

امروز هم کمر درد هستم اما این کمر دردم به خاطر ورزشهخجالت

تصمیم گرفتم از امروز تا وقتی به دنیا میایی اسم تمام پست ها رو بزارم در انتظار درد

دردی که با تمام وجود دارم انتظارشو میکشم

شیرین ترین درد زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
3 بهمن 91 1:23
انشالله که با یه یا علی خلاص بشی.
وقی بچه ات دنیا بیاد حرف منو متوجه می شی.


ایشالا
ناهید
3 بهمن 91 9:40
سلام مامانی ایشالا انتظارت هر چه زورد تر به سر بیاد و دخترتو تو بغلت بگیری
حنانه
3 بهمن 91 14:11
سلام مامانی ایشاالله نی نی خوشملتون زود تر به دنیا بیاد روز تولدش توی نی نی وبلاگ جشن بگیریم اگه موافق باشی باهم تبادل لینک داشته باشیم