هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

و بالاخره هفته آخر

1391/10/30 8:40
نویسنده : مامان عاشق
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان قلب

اینم هفته اخر انتظار من و تو ، نمیدونی چه حالی دارم

باز من دیوانه ام مستم..................

چقدر حس قشنگیه پایان نه ماه انتظار

دیدن یه فرشته

تو بغل گرفتنش

شیر دادنش

خدای من......

پس کی میخوای بیایی مامانی؟ اوه

تازه دارم میفهمم چقدر انتظار سخته و شیرینه

خدایا شکرت به خاطر تمام نعمت هات ، خدا شکرت که این نه ماه به خوبی داره به پایان میرسه.

خدا شکر که بالاخره منم مادر شدم

خدایا شکرتتتتتتتتتت......................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهید
1 بهمن 91 12:04
مهراسا فقط مامانت منتظر دیدنت نیست خاله های وبلاگی هم خیلی دوست دارن زودتر بیای و ببیننت منتظر عکسای مهراسا هستیم


مامان ساینا
1 بهمن 91 17:09
واییییییییییی خدا من به جای شما هیجان زده شدم پس کی این نی نی میاد


کشت منو این دختر مگه میاد؟
شاه نی نی
2 بهمن 91 16:44
خوش به حالت . امیدوارم که منم به سلامتی به تو برسم و نی نی ام سالم بغل کنم . از خدا میخوام صحیح و سالم بیاد بغلت .


تاچشم بهم بزنی میرسی.
ممنون عزیزم