هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

چهل روزگیت

1391/12/19 10:13
نویسنده : مامان عاشق
420 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره چهل روزه شدی خانوممniniweblog.com

حالا بزار برات بگم از اندر احوالات این چهل روز:

روی هم رفته دختر خوبی هستی و خیلی اذیت نمیکنی تو کل این چهل روز فقط یه شب سر جیغ و گریه افتادیniniweblog.com

خوابت هم از روز اول تقریبا منظم بود و شب زنده داری کم داشتیمniniweblog.com

اما تا دلت بخواد نق نقو هستی نیشخند و همیشه باید یه چیزی تو دهنت باشه منم با گول زنک کارتو راه میندازمniniweblog.com

لباس های سایز صفر هم بالاخره برات کوچیک شد و رفتیم سراغ سایز یکniniweblog.com

بعضی شب ها که حسابی خسته ام با کلی زحمت خوابت میکنم اما همین که کنارت میخوابم میبینم اینجوری هستیniniweblog.comبا چشای باز داری همه جا رو مینگری و با خودت بازی میکنی. یعنی اون لحظه از خستگی دلم میخواد خودمو حلق اویز کنمنیشخنداما....

منم میشینم کنارت و باهات بازی میکنم تا خسته بشی و بعد لالا کنیاوه

از یک ماهگی منو میشناختی وقتی باهات حرف میزدم میخندیدی و فقط نسبت به صدای من واکنش نشون میدادیقلبقلبقلب

عادت کردی رو پاهام تکونت بدم تا خواب بری در حال حاضر هم همیجوری خوابیماچماچ

امیدوارم بعد از چهل روزگیت از اینی هم که هستی بهتر بشی و بزاری من یه دل سیر بخوابمخمیازهخمیازهاز روز تولدت تا حالا هنوز 4 ساعت پشت سر هم نخوابیدم(مامان خوابالو)نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان نورا
19 اسفند 91 17:32
به سلامتی امیدوارم که همیشه صحیح وسالم باشه جای من ببوسش روزا خیلی تند میگذره انشاله 4 ماهگی 4سالگی به بالا گلم
مامان درسا
20 اسفند 91 1:14
سلام عزیزم بالاخره اومدی و از هلیا جون یه چیزی نوشتی.عکسای این گل دختر رو هم بزار. فعلا نمیتونی خواب راحت داشته باشی،درسا جونم که هر چی بزرگتر میشه بدتر میشه.شبا 3 یا 4 بار پا میشه شیر می خواد.منم خیلی دلم برای یه خواب زیاد و یه سره لک زده.
مامان حسام كوچولو
24 اسفند 91 1:41
اي جانم ملوسك
ساقی
26 اسفند 91 22:01
سلام عزیزم . اول که قدم نورسیده مبارک بعد 40 روز !!! ایشالا که همیشه صحیح و سلامت و آروم و شاد باشه و از کنارهم بودن حسابی لذت ببرین . پسر من الان 14 ماهشه و من هنوز بیشتر از 4ساعت پشت سرهم نخوابیدم . درکت می کنم و امیدوارم دخملی نازتون مثل پسر من بدخواب نباشه و به زودی زود بذاره مامانش بهتر و بهتر بخوابه . بوس برای هلیای نانازی
نسیم
29 اسفند 91 20:37
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید…… نوروز ۹۲ مبارک چهل روزگیت هم مبارک عزیییییییییزم