هلیای مامانهلیای مامان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

♥دل نوشته هایی برای دخترم♥

3 ماهگی و روز مادر

1392/2/11 22:46
نویسنده : مامان عاشق
589 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان 3 ماهه شد و حالا دیگه حسابی واسه خودش خانمی شده niniweblog.com

الان دیگه به قشنگی با ما حرف میزنی البته ناگفته نماند که با بابا بیشتر از من حرف میزنی ناراحت

یه چند روز بهت شیشه دادم دیگه سینه رو پس زدی منم ازت گرفتم هم شیشه رو هم پستونک رو.

البته جونم در اومد تا تونستم ازت بگیرماوه

در سومین ماهگرد تولدت بردمت قد و وزن حالا دیگه یه خانم 60 سانتی با 5کیلو و 800گرم وزن شدی ماچ

خودمم 2 کیلو اضافه کردم ناراحت

عصرش هم مادر و دختر رفتیم گوش هامون رو سوراخ کردیم نیشخندبمیرم کلی جیغ کشیدی ناراحت

اینم عکس گوش سوراخ شده

امروز هم روز مادر بود و من برا اولین بار تو این روز مادر بودمخجالتنیشخند

پارسال روز مادر رفتم تست بتا دادم اما هنوز خبری از وجودت نبود

ولی امسال روز مادر کنارم بودی قلبقلبقلب

جناب اقای پدر هم زحمت کشیدن و یه جفت گوشواره از طرف خودش و یه جفت دیگه از طرف جنابعالی برام گرفتقلبخجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله زهره مامان آرشیدا کوچولو
12 اردیبهشت 92 0:03
وای چه فرشته نانازی دارید ماشالله مامان مهربون میشه لطف کنید و بهم بگید ار کیفیت عکس پرنسس و هزینه ایی که به پست پرداخت کردید رو ممنون
مامان باران
12 اردیبهشت 92 10:30
سلام چه نی نی نازی داری تبریک میگم باران من از دخملیت دقیقا یک ماه کوچولوتره. خوشحال میشم لینک کنی منو و باهم در ارتباط باشیم اگه مایلی بهم خبر بده یه سوال گردن نی نی ت سفت شده؟ نی نی ها کی گردنشون سفت میشه
مهسا مامان نورا
12 اردیبهشت 92 22:35
خاله فدای انگشت کوچولوت فرشته من چقدر مامانی و خواستنی شدی نازکم راستی دستت درد نکنه واسه مامانی هدیه خریدی میخواستی بگی مامان گوش و گوشوار باهم قشنگه
مامان باران
14 اردیبهشت 92 9:20
سلام مرسی منم لینک کردم
kنسیم
14 اردیبهشت 92 22:35
سه ماهگیت مبـــــــــــــــارک هلیا جون [هورا آخی یادش بخیر منم پارسال این موقع بتام 0 بود ولی حالا..
شاه نی نی
16 اردیبهشت 92 17:28
کمی با تاخیر . روزتون مبارک
دختر عمه رهام جون
17 اردیبهشت 92 16:06
سلام عزیزم من همون دختر عمه ی آراد و آیسا هستم خوش حال میشم اگه وب رهام جون رو هم ثبت کنی
مامان حسام كوچولو
17 اردیبهشت 92 19:01
انا لله و انا اليه راجعون سلام پسرم عزادار پدر بزرگش شده. لطفا به ما سر بزنيد و داغ اين غم رو با حضورتون برامون كم رنگ تر كنيد. کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
مامان مانی مسافر کوچولو
20 اردیبهشت 92 17:31
نازیییییییییییییییییییی بزرگ شدی خاله جون کادوها هم مبارک باشهه
مامان ساینا
21 اردیبهشت 92 16:12
ماشالله چشمم کف پاش چقدر بزرگ شده دیگه سختی ها رو پشت سر گذاشتی .امیدوارم همیشه خوشبخت باشید کنار هم.گوشاشم مبارکش باشه منم ساینا 3ماهه بود سوراخ کردم جیگر طلا شده خودش طلا میخواد چیکار
خاله ی آبنبات
22 اردیبهشت 92 15:48
مبارک باشه گوشاتونو سوراخ کردید منم گوشای بارانمو سه ماهگی سوراخ کردم ولی گوشای خودمو سه روزگی!
مامان درسا
22 اردیبهشت 92 23:56
مبارکه عزیزم.به سلامتی استفاده کنی.
شاه نی نی
30 اردیبهشت 92 17:00
مبارکت باشه امیدوارم سالهای سال مامان باشی
مهسا مامان نورا
2 خرداد 92 15:38
ما اپیم